شاید این موارد سئوال شما هم باشه!
اینا سئوالهایی هستن که مشتریا خیلی از ما پرسیدن و ما این سئوالات رو به همراه جواب برای شما هم قرار دادیم:
-
از کجا بدونم شما محصولات باکیفیت برام میارید؟ آیا امکان پس دادن سفارش وجود داره؟
ما در بازار خوب ایران متعهدیم که صرفا محصولات با کیفیت درجه یک رو برای مشتریانمان ارسال کنیم. با این حال شما می توانید بعد از دریافت سفارش از پیک و ارزیابی کیفیت محصولات سفارش را تحویل بگیرید. اگر هم پرداخت را به صورت آنلاین انجام داده بودید، سریعا مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد. -
سفارشم رو چه زمانی تحویل می گیریم؟
در مرحله دوم خرید شما می توانید از جدول زمانی زمان تحویل سفارش خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای انتخاب هر بازه، باید حداقل از دو ساعت قبل اقدام به ثبت سفارش کنید. اگر هم خیلی عجله دارید می تونید سفارش اکسپرس رو انتخاب کنید تا کمتر از دو ساعت سفارشتون رو تحویل بگیرید. -
چه طور می تونم در مورد سایز یا کیفیت محصولات مورد نظرم توضیح بدهم؟
در قسمت پایانی سفارش قسمت توضیحات قرار گرفته تا بتوانید در مورد اقلام سفارش هر توضیحی مد نظر داشتید ذکر کنید. مثلا بگید سیب زمینی متوسط می خواهید یا بزرگ و … -
آیا من می تونم زمان دریافت سفارش خودم رو تعیین کنم؟
بله. اگه سفارش اکسپرس رو انتخاب کنید در کمتر از ۲ ساعت سفارش رو دریافت خواهید کرد. در غیر اینصورت ساعات مورد نظر خود را از طریق جدول موجود در مرحله دوم سفارش انتخاب کنید. -
من سفارش داده ام ولی هنوز آن را دریافت نکرده ام چکار کنم؟
تماس بگیرید. شماره تماس ما در سایت ذکر شده. -
خارج از منطقه تحت پوشش هستم؛ به من سرویس می دهید؟
ما به زودی کلیه مناطق تهران رو تحت پوشش قرار می دهیم. اما تا اون موقع شما می توانید در مناطق خارج از محدوده با پرداخت هزینه دلیوری 10000 تومانی سفارش رو در هر ساعتی که خواستید دریافت کنید. -
چرا بعضی از اقلام رو عددی یا بسته ای می فروشید؟
بعضی از اقلام (مثل هندوانه، طالبی، به بزرگ و …) به سبب عدم امکان تنظیم وزنی به صورت دانه ای یا بسته ای فروخته می شوند تا در محاسبه هزینه مشکلی پیش نیاید. -
آیا امکان وارد کردن چند آدرس وجود داره؟
بله شما می تونید به هر تعداد که خواستید آدرس های پیش فرض به سایت ما بدید تا زمان سفارش هیچ مشکلی برای وارد کردن مجدد آدرس نداشته باشید. -
کد ورود، کد معرف و کد تخفیف چه فرقی دارند؟
کد ورود کدی است که در زمان ورود به سایت به محض وارد کردن شماره تلفنتان به شما پیامک می شود و صرفا نقش نوعی رمز عبور ایمن برای ورود به حساب کاربری را ایفا می کند. کد تخفیف کدی است که از طرف میوه پلاس به شما در مناسبت های مختلف داده میشود تا با وارد کردن آن در آخرین مرحله سفارش از تخفیفهای مخصوص میوه پلاس بهرهمند بشوید. همچنین اگر دوستان شما کد معرفی شما را که در قسمت «منوی کاربری>معرفی به دیگران» قرار دارد و شما در اختیار آنان قرار میدهید، در هنگام ثبتنام در قسمت کد معرف وارد کنند و یا اینکه از طریق لینک معرفی شما در سایت ثبتنام کنند، فرد معرفی شده 15000 تومان اعتبار هدیه دریافت خواهد کرد. حساب شما هم بعد از اولین خرید وی 15000 تومان شارژ خواهد شد. می توانید لینک معرفی اختصاصی خود را از طریق واتساپ، تلگرام، توئیتر و یا شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. -
آیا امکان لغو سفارش هست؟
بله، در صورت تمایل به لغو سفارش با ما تماس بگیرید. -
آیا میشه بعد از ثبت سفارش سبد خرید رو کم یا اضافه کنم؟
بله، فعلا برای انجام اینکار با ما تماس بگیرید. -
ساعت های کاری شما چطوره؟
سایت میوه پلاس در تمام 24 ساعت در دسترس است و در هر زمان می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان از 9 صبح تا 7 شب در خدمت شما هستند. -
چرا از بعضی محصولات مثل سیب و پرتقال دو نوع دارید؟
در مواردی که محصولات تولیدی در شهرهای مختلف دارای اختلاف فاحشی باهم باشند ما هر دو نوع رو به تفکیک مبدا و با توضیحات کامل در مورد تفاوت هاشون در سایت قرار می دهیم تا کاربران با تفاوت های محصولاتی که از ما خریداری می کنند آشنا شوند. در عین حال هر دو محصول دارای سطح کیفیتی درجه یک هستن. -
با چه وسیله ای می تونم خرید کنم؟
شما می توانید با کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه وارد سایت شوید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. توصیه می کنیم از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید. مرورگر IE توسط سایت ما پشتیبانی نمی شود. -
هزینه ارسال (دلیوری) چطوری محاسبه میشه؟
اگر داخل منطقه تحت پوشش ما باشید هزینه ارسال رایگان است و برای ارسال اکسپرس مبلغ 10000 تومان دریافت می گردد. اگر هم خارج از محدوده تحت پوشش باشید، هزینه ارسال تنها 10000 تومان و هزینه ارسال اکسپرس 18000 تومان است. ضمناً هزینه ارسال تمام خریدهای اینترنتی خارج از محدوده تحت پوشش با مبلغ بیش از 150000 تومان رایگان است. -
سفارش میوهآراییها به چه شکلی است؟
برای سفارش محصولات دسته میوهآرایی حداقل 24 ساعت و حداکثر 7 روز قبل از تحویل باید سفارش خود را ثبت کنید. با ثبت دقیق نوع سفارش کارشناسان مجموعه تا حداکثر دو ساعت پس از ثبت سفارش با شما تماس میگیرند تا طرح مدنظر شما طراحی کنند. میوهآراییها بهصورت جداگانه و ویژه ارسال شده و به دست شما میرسند.